Περίληψη
Διδακτική πρόταση για την εκμάθηση της ελληνικής ως δεύτερη/ξένη γλώσσα με μικρούς μαθητές μέσα από τον ελληνικό πολιτισμό στη Σχολή Saheti, Johannesburg. Οι μύθοι του Αισώπου μέσα από πολυτροπικά, ψηφιακά και πολυμεσικά κείμενα ακολουθώντας το μοντέλο των τεσσάρων πόρων (Freebody, and Luke, 1999). Ανάπτυξη λειτουργικού, ψηφιακού και κριτικού γραμματισμού, ολιστική ανάπτυξη των μικρών μαθητών.
Εργασία
https://drive.google.com/open?id=1Hp1YYeMr7K-4MW8dsnMcFOYX7QNngnVj
Παρουσίαση
https://drive.google.com/open?id=18ZLPry1bFZ2mpF4a7pefiH-38-Szk2Vy
Βιντεοπαρουσίαση
Συμπληρωματικό υλικό
https://nelzafeir.sites.sch.gr/senario
Συγγραφείς
Επώνυμο-Όνομα: Ζαφειριάδου Παρθένα (Νέλλη) Ιδιότητα: Εκπαιδευτικός ΠΕ06, MA, MEd, Διδάκτωρ στο ΔΠΘ, τ. Σχολική Σύμβουλος Αγγλικής Θράκης, Συντονιστικό Γραφείο Γιοχάνεσμπουργκ Email: nelzafeir@gmail.com Τίτλος Εργασίας: #Ταξίδι με τον Αίσωπο… # Θεματικός Άξονας: [ΔΠ2] Συνδυασμός σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης στο Δημοτικό Σχολείο, [ΘΕ2] Εκπαιδευτικό υλικό και μαθησιακές δραστηριότητες για εξΑΕ Άδεια Χρήσης: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα CC BY-NC-ND

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.