Το μάθημα του Θεάτρου με εξ αποστάσεως διδασκαλία σε Μουσικά, Καλλιτεχνικά Σχολεία και Γενικά Λύκεια / Συντελεστές θεατρικής παράστασης, Βαλαώρα Βασιλική, Βόγια Αγγελική, Κοψιά Παρασκευή, Τσακιρίδου Ιωάννα, Αρβανιτάκη Νικολέττα & Μπαρούνη Φωτούλα

Περίληψη

Διδακτική πρόταση για ΕξΑΕ σε Μουσικά & Καλλιτεχνικά Σχολεία και Γ.Ε.Λ. Σκοπός η γνωριμία με τους συντελεστές της θεατρικής παράστασης, παράλληλα με ανάπτυξη δεξιοτήτων, όπως η καλλιέργεια κριτικής σκέψης και η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στη διαδικασία μάθησης και συνεργασίας. Η παρουσίαση βασίστηκε σε ψηφιακό σενάριο της εκπαιδευτικού Α. Βόγια και προέκυψε μέσα από συνεργασία εκπαιδευτικών Θεατρικής Αγωγής Δ.Ε.

Εργασία

https://drive.google.com/open?id=1P5y11STPX-LAu04kj6f4L08ohRI5J1YY

Παρουσίαση

https://drive.google.com/open?id=1SL2Dz9HVm_v3MXQ6-78XsJ_ioHhqoeqN

Βιντεοπαρουσίαση

Συμπληρωματικό υλικό

Συγγραφείς

Επώνυμο-Όνομα: Βαλαώρα Βασιλική
Ιδιότητα: Εκπαιδευτικός ΠΕ 91.01 ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Email: vickyvalaora4@gmail.com

Επώνυμο-Όνομα: Βόγια Αγγελική
Ιδιότητα: Εκπαιδευτικός ΠΕ 91.01, Δ/νση .Δ.Ε. Λάρισας
Email:vogiaangeliki@gmail.com
 
Επώνυμο-Όνομα: Κοψιά Παρασκευή
Ιδιότητα: Εκπαιδευτικός ΠΕ 91.01, Α΄Δ/νση .Δ.Ε. Αθήνας
Email:vivikopsia@gmail.com
 
Επώνυμο-Όνομα: Τσακιρίδου Ιωάννα
Ιδιότητα: Εκπαιδευτικός ΠΕ 91.01, Δ/νση .Δ.Ε. Δράμας
Email:giannena.09@gmail.com
 
Επώνυμο-Όνομα: Αρβανιτάκη Νικολέττα
Ιδιότητα: Εκπαιδευτικός ΠΕ 91.01, Α΄Δ/νση .Δ.Ε. Πειραιά
Email:nicoledimakea@gmail.com
 
Επώνυμο-Όνομα: Μπαρούνη Φωτούλα
Ιδιότητα: Εκπαιδευτικός ΠΕ 91.01, Α΄Δ/νση .Δ.Ε. Αθήνας
Email:fayebarouni@gmail.com 
 
Τίτλος Εργασίας: «ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ»
Θεματικός Άξονας: [ΔΠ8] Συνεργασία εκπαιδευτικών για δημιουργία κοινού μαθήματος εξΑΕ, [ΘΕ2] Εκπαιδευτικό υλικό και μαθησιακές δραστηριότητες για εξΑΕ
Άδεια Χρήσης: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή  CC BY-NC-SA
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Ερωτήσεις από το κοινό