Περίληψη
Η παρούσα έρευνα-δράση στοχεύει στη μελέτη διδακτικής μεθόδου για τα Μαθηματικά στην Α/θμια Εκπαίδευση, που βασίζεται στη συνεργατική εξ αποστάσεως Εκπαίδευση αξιοποιώντας την Τέχνη, τα ψηφιακά εργαλεία και την εκπαιδευτική κοινότητα μάθησης «eTwinning». Μέσα από την κοινότητα μάθησης 4 σχολικών μονάδων της Α/θμιας Εκπαίδευσης, οι μαθητές συνεργατικά υλοποιούν δράσεις και ανταλλάσσουν γνώσεις και πληροφορίες
Εργασία
https://drive.google.com/open?id=17mevmdMuwuZlRnArYaxS7-0_9K_mXtWI
Παρουσίαση
https://drive.google.com/open?id=1SZV_9WzMxwpAPzK_zlNB6CJJbjjiH8wT
Βιντεοπαρουσίαση
Συγγραφείς
Επώνυμο-Όνομα: Τζήλου Γεωργία Ιδιότητα: Νηπιαγωγός Med, Προϊστ. Νηπιαγωγείου Αρφαρών Email: tzilou_g@Yahoo.gr Επώνυμο-Όνομα: Παπαδημητρίου Σοφία Ιδιότητα: Προϊστ. Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων,Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Καθηγήτρια – Σύμβουλος ΕΑΠ Email: Sofipapadi@gmail.com Τίτλος Εργασίας: Μαθηματικά και Τέχνη: Μία Έρευνα-Δράση στο πεδίο της Συμπληρωματικής Σχολικής εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης Θεματικός άξονας: [ΔΠ8] Συνεργασία εκπαιδευτικών για δημιουργία κοινού μαθήματος εξΑΕ Άδεια Χρήσης: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή CC BY-NC-SA
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.