Περίληψη
Εξαρτημένοι από την τεχνολογία οι σημερινοί απόγονοι των ψηφιακών ιθαγενών, αποδέχονται την πρόκληση της χρησιμοποίησης κινητών έξυπνων συσκευών για τη συμμετοχή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία και τη συνεργατική μάθηση. Η κατασκευή της γνώσης, μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες με τη χρήση φορητών συσκευών και ο διαμοιρασμός της μετα-γνώσης με web 3.00 εργαλεία, στην περίπτωση του Ειδικού Σχολείου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Εργασία
https://drive.google.com/open?id=1m-rL1omnbUPQJZUmSYzJqOeaLO2Q91Zu
Παρουσίαση
https://video.sch.gr/asset/detail/vMOTTGKqQjWMzhhVhk60ANBp/
https://prezi.com/tujkm1a8kpnh/?utm_campaign=share&utm_medium=copy&rc=ex0share
Βιντεοπαρουσίαση
https://drive.google.com/open?id=1mDYCnqd2vqWRuOIF-utabcBAXXVUsIxX
Συγγραφείς
Επώνυμο-Όνομα: Τρανού Αικατερίνη Ιδιότητα: Εκπαιδευτικός ΠΕ 86– ΕΑΕ, MEd Special Education, ΕΝΕΕΓΥΛ Αιγάλεω, Μέλος ΔΣ ΕΕΜ ΔΕΠΥ Email: katerinatranou@gmail.com Τίτλος Εργασίας: Μάθηση στην ψηφιακή εποχή: Η αξιοποίηση κινητών συσκευών στην εκπαιδευτική διαδικασία στο ειδικό σχολείο Θεματικός Άξονας: [ΔΠ4] ΕξΑΕ στα ειδικά σχολεία Άδεια Χρήσης: Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή CC BY-SA
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.