Digital natives μαθητές και Πολυγραμματισμός στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση – Καραντζούλη Ευθυμία- Κρυσταλία

Περίληψη

Η αξιοποίηση της Παιδαγωγικής των Πολυγραμματισμών και των Πολυτροπικών κειμένων στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση φαίνεται να συμβάλει σημαντικά στην άμβλυνση του ιδιότυπου “ψηφιακού χάσματος των γενεών” που παρατηρείται μεταξύ digital natives-μαθητών και digital immigrants-εκπαιδευτικών στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα.

Εργασία

https://drive.google.com/open?id=13jYt3OUungOMc-1yXvqyb0ML0oJbqUlW

Παρουσίαση

https://drive.google.com/open?id=1oMFg9zsrGOCz78-FIcH97ARkKFQFO0xg

Βιντεοπαρουσίαση

Συμπληρωματικό υλικό

Συγγραφείς

Επώνυμο-Όνομα: Καραντζούλη Ευθυμία-Κρυσταλία
Ιδιότητα: ΠΕ70, Υπ. Διδάκτωρ ΠΤΔΕ-ΕΚΠΑ
Email: aimiliakarantzouli@gmail.com

Τίτλος Εργασίας: Digital natives μαθητές και Πολυγραμματισμός στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Θεματικός άξονας: [ΘΕ8] εξΑΕ και νέοι γραμματισμοί στο σχολείο
Άδεια Χρήσης: Αναφορά Δημιουργού CC BY
Creative Commons License
Η εργασία αυτή χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Ερωτήσεις από το κοινό