Περίληψη
Η αξιοποίηση της Παιδαγωγικής των Πολυγραμματισμών και των Πολυτροπικών κειμένων στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση φαίνεται να συμβάλει σημαντικά στην άμβλυνση του ιδιότυπου “ψηφιακού χάσματος των γενεών” που παρατηρείται μεταξύ digital natives-μαθητών και digital immigrants-εκπαιδευτικών στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα.
Εργασία
https://drive.google.com/open?id=13jYt3OUungOMc-1yXvqyb0ML0oJbqUlW
Παρουσίαση
https://drive.google.com/open?id=1oMFg9zsrGOCz78-FIcH97ARkKFQFO0xg
Βιντεοπαρουσίαση
Συμπληρωματικό υλικό
Συγγραφείς
Επώνυμο-Όνομα: Καραντζούλη Ευθυμία-Κρυσταλία Ιδιότητα: ΠΕ70, Υπ. Διδάκτωρ ΠΤΔΕ-ΕΚΠΑ Email: aimiliakarantzouli@gmail.com Τίτλος Εργασίας: Digital natives μαθητές και Πολυγραμματισμός στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Θεματικός άξονας: [ΘΕ8] εξΑΕ και νέοι γραμματισμοί στο σχολείο Άδεια Χρήσης: Αναφορά Δημιουργού CC BY
Η εργασία αυτή χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution 4.0 International License.