Περίληψη
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι σε καιρούς πανδημίας και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης οι μαθητές δημοτικού με τη βοήθεια του δασκάλου τους να επικοινωνήσουν, παίξουν, συζητήσουν, προβληματιστούν και αναστοχαστούν για το ξένο και το ανοίκειο. Το θεωρητικό υπόβαθρο είναι το Εκπαιδευτικό Δράμα, η αναστοχαστική παράδοση του Dewey και οι πρακτικές της εφαρμογές στις Τέχνες.
Εργασία
https://drive.google.com/open?id=1u5kI1r3-2G_B9V9EqmVge-f1yC9MMi0g
Παρουσίαση
Βιντεοπαρουσίαση
https://video.sch.gr/asset/detail/N1EumHHakYclUWkMTTYxk4e5/T2JZAfUSXbfbXDOCMDrbzDzb
Συμπληρωματικό υλικό
Συγγραφείς
Επώνυμο-Όνομα: Δραγάτσης Μανόλης Ιδιότητα: Δάσκαλος Θεατρικής Αγωγής Email: mxdragatsis@gmail.com Επώνυμο-Όνομα: Κουλιανού Μαρία Ιδιότητα: Εκπαιδευτικός Ψυχολόγος Email: mkoulianou@paneion.gr Τίτλος Εργασίας: Ιστορίες με το Μανόλη Θεματικός άξονας: [ΔΠ1] ΕξΑΕ μέσω καινοτόμων προγραμμάτων στο Δημοτικό Σχολείο Άδεια Χρήσης: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση CC BY-NC
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.